منشور اخلاقی اداره کل راه آهن خراسان در ارتباط با مردم، ارباب رجوع و همکاران
این دستگاه درجهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه حمل و نقل ریلی نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.
لذا: ما کارکنان اداره کل راه آهن خراسان با اهتمام به ارزش های محوری ذیل در راستای تحقق ماموریت و حصول چشم اندازمان تلاش می کنیم.
· نظم، جدیت و حسن خلق
· توجه به سلامت اداری و اخلاقی و پاسخگوئی و شفافیت
· احساس مسئولیت و امانت داری
· جلب رضایت و اعتماد ارباب رجوع و توجه به مسئولیت های اجتماعی
· تضمین کیفیت، ایمنی، پایداری زیست محیطی و تحویل به موقع محمولات
· همکاری و تعامل با ادارات کل ستادی، مشتریان، تأمین کنندگان، شرکاء، جامعه و کارکنان
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، اداره کل راه آهن خراسان بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. اداره کل راه آهن خراسان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.و همچنین اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت همواره مدنظر مسئولین این اداره کل بوده است که در بهبود خدمت این خدمات بصورت الکترونیکی رضایتمندی متقاضیان را از خدمت مذکور شاهد هستیم.