((شیوه نامه اجرایی پرداخت مبلغ استرداد/خسارت به مسافرین))
چنانچه مسافر به مراکز فروش بلیت مراجعه و تقاضای استرداد بلیت و یا دریافت خسارت بلیت را داشته باشد ولی به هر دلیل نسخه چاپی بلیت را به همراه نداشته باشد، مرکز فروش بلیت موظف است اقدامات ذیل را انجام دهد:
- دریافت کپی مدرک شناسایی معتبر(کارت ملی یا شناسنامه یا پاسپورت)
- تطبیق کپی مدرک ارائه شده با اصل مدرک
- اخذ امضا از مسافر مبنی بر اینکه وجه ........... ریال از مرکز فروش به نام ................ در تاریخ ..............بابت استرداد/خسارت تعداد.............بلیت با سریال ..............دریافت شد.
نکته 1: در خرید های تا سقف یک کوپه خانوادگی ارائه کارت شناسایی و کپی یکی از مسافرین کفایت می کند.
نکته 2: ارائه اطلاعات لازم و دقیق برای اعمال استرداد/خسارت در سامانه آنلاین وظیفه مسافر متقاضی می باشد.