به سامانه واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه آهن خراسان خوش آمدید.
شهروند گرامی : باسلام وادب و احترام در زمان طرح انتقاد یاپیشنهاد و یا شکایت نسبت به عملکرد اداره کل راه آهن خراسان و ارائه اطلاعات در خصوص شکایت خود، لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:
1- رسیدگی به شکایات مربوط به قطارهای مسافری، مهمانداران، روسای قطارمسافری وشرکت های خدمات مسافری فقط ازطریق تماس باتلفن 5149-021(سامانه صدای مسافر) مقدور می باشد.
2- شکایات باید مدلل و مستند باشد. بدیهی است مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود.
3- شکایاتی قابل رسیدگی است که قلمروآن ایستگاهها، قطارها،کارکنان، پیمانکاران وغیره ... در محدوده شبکه ریلی و حوزه استحفاظی اداره کل راه آهن خراسان باشد و امور مربوط به مسائل سیاسی، امنیتی، اخلاقی و موارد مشابه در حیطه وظایف ادارات حراست و واحدهای تابع بوده و از طریق این مراجع و یاسایر مراجع ذی صلاح قانونی وقضایی می بایست پیگیری گردد.